הרצאות – הדרך האידיאלית לקדם מודעות לבריאות

בעידן האינטרנטי ובו כל שאלה ותהייה מקבלת מענה בתוך מספר שניות בודדות בין אם במחשב ובין אם בנייד, הרי שדווקא ההרצאות הפרונטליות זוכות לעדנה מחודשת.

שפע המידע שקיים ברשת יכול אולי לענות על כל שאלה, אך האם הוא עונה באופן מדויק ובאופן שהולם את צרכיו של הקורא? בחלק מן המקרים התשובה תהיה חלקית, במקרים אחרים שגויה ובמקרים אחרים מוטה מטעמים שיווקיים כאלו ואחרים.

הרצאה על בריאות ואורח חיים בריא מעניקה למשתתפיה את ההזדמנות לקבל מידע מהימן ושאופן הגשתו משתנה בהתאם לשאלות הנוכחים והנוכחות. ביכולתה של הרצאה שכזו לספק מידע מדוי ועדכני על שפע של נושאים כגון תזונה, פעילות גופנית, ניהול מתחים, מניעת מחלות, מודעות לצריכת מידע אינטרנטי נכון וקבלת החלטות מושכלות לשימור וטיפוח הבריאות.

התאמת ההרצאה לצרכי המשתתפים

אחד מן היתרונות המובהקים העומדים לצידן של הרצאות בנושא בריאות הוא ביכולתן לכלול נושאים העונים על צרכיהם האישיים של המשתתפים והמשתתפות במפגש.

כך למשל, הרצאות שכאלו נהוגות באופן ניכר בקרב אוכלוסיות בגיל השלישי כגון בתי דיור מוגן, ובהן ההרצאות מביאות עמן מידע חשוב עבור המאזינים והמאזינות הזקוקים לטיפים בריאותיים שונים.

בנוסף לכך, ניתן לרתום את ההרצאות לצורך אוכלוסיות מסוימות הסובלות ממחלות שונות כגון מחלת הסוכרת ועוד.

יצירת עניין במידע הרפואי

מידע אינטרנטי מהימן ומדויק ככל שיהיה, עודנו עלול לפספס את המטרה כאשר נרפרף בו חלקית או אם נאבד את תשומת ליבנו ונעבור למידע אחר.

לעומת התוכן האינטרנטי, הרי שהרצאות בריאות נועדו להעביר את המידע באופן הסוחף את המאזינים ושמשאיר אותם ערניים לכל אורכו של המפגש.

מרצים מיומנים אינם רק מביאים איתם ידע רב וחשוב, אלא גם דרכי הגשה אשר הופכות את כל המפגש למסקרן, סוחף ואפילו מצחיק.

דמיינו תוכן רפואי המוגש יחד עם אנקדוטות מחיי היום יום ובדיחות קלילות, והרי לכם מתכון נהדר להגשת תוכן שייצרב בזיכרונם של המשתתפים והמשתתפות.

המרצה המביא את המידע הינו מקור מהימן

בסופו של יום, נרצה לדעת שהמידע הרפואי והבריאותי שאנו רוכשים לעצמנו בהרצאה הוא אכן מהימן ומדויק.

במקרים ובהם אנו מזמינים הרצאת בריאות, הרי שאנו יכולים לדעת בדיוק מיהו האדם המעביר את ההרצאה, וכן לבדוק את הרקע שלו.

בהרצאות בריאות רבות הרי שמראש נדע כי מדובר ברופא, במנטור לבריאות ובכל אדם הנושא תפקיד או הכשרה כאלו ואחרים, דבר אשר יאפשר לנו לקבל החלטה שקולה באשר להזמנת ההרצאה.

בחיפושכם אחר הרצאת בריאות מצחיקה וסוחפת, ובו-זמנית כזו הכוללת בתוכה ערך מוסף ושפע של מידע, הרי שתוכלו לחפש אחר אתרו של ד"ר משה זילבר, אנדוקרינולוג במקצועו ומרצה המעביר את הרצאותיו בקרב מגוון רחב של קהלים, מצעירים ועד מבוגרים, מחוגי בית ועד כנסים ובכל אירוע ומאורע.

Picture of ירון אבני

ירון אבני

הנשימה משפיעה על הבריאות שלנו בכל רמה אפשרית - מבריאות הגוף ועד בריאות הנפש.

בשביל זה אני כאן - להביא לכם את מה שחשוב לדעת, על החיבור בין נשימה ובריאות ועל עבודה עם מלחים.

נשימלח - לנשום בריאות

הנשימה משפיעה על הבריאות שלנו בכל רמה אפשרית – מבריאות הגוף ועד בריאות הנפש.

בשביל זה אני כאן – להביא לכם את מה שחשוב לדעת, על החיבור בין נשימה ובריאות ועל עבודה עם מלחים.

תתכוננו להיות מופתעים!

כתבות אחרונות